Sunday, January 31, 2010

Προσωρινός αποχαιρετισμός

Αισίως 'κλείνουν' σήμερα 4 χρόνια παρά 2μιση μήνες ακριβώς, αφότου η πρώτη 'άμμος' άνοιξε πανιά στο χάος τού κυβερνοχώρου - ε, είναι καιρός για ένα ...μεγάααλο διάλειμμα ;)
(Η αλήθεια είναι ότι, εδώ και αρκετό καιρό, αναρωτιόμουνα για την 'σκοπιμότητα-χρησιμότητα' των αναρτήσεων: "Ανεβάζω ποιήματα, ιστορίες, φαντασίες και άλλα παραμύθια - ε, και;!" - ξέρεις, τα γνωστά...)
Μετά τις γιορτές, όμως, εμφανίστηκε και μια 'αντικειμενική' αιτία/ανάγκη*: η άνοιξη επελαύνει οσονούπω˙ πριν μου πάρει τα μυαλά κι έχω τον ...ασυμμάζευτο, πρέπει να στρωθώ στη δουλειά για ένα 'σεβαστό' χρονικό διάστημα... ;(
*περί αυτής, (λίγα) περισσότερα στο πρώτο 'σχόλιο'
του ποστ (Κυριακή - απόψε που θ' 'ανέβει', θα λείπω)

Πού και πού θα 'ανεβάζω' μόνο 'τρίτα' πράγματα, σπάνια και παράξενα, όμορφα δελεαστικά και ταξιδιάρικα - η δε δεξιά στήλη θα 'ενημερώνεται' τακτικά: φωτογραφίες, αποσπάσματα, ειδησούλες και γεγονότα για τις Τέχνες, τα Γράμματα κ.λπ.
(Αχ, είναι και το Πάσχα, που 'πέφτει' νωρίς φέτος!...)

Επειδή θα 'χαθούμε' για λίγο, θέλω να σας κάνω 2-3 δωράκια ;)

~ Εδώ, το Ημερολόγιο του 2010 - με τους 12 μήνες του, τις γιορτές και τα φεγγάρια του, να το φιλοτεχνήσετε όπως επιθυμείτε (με βαρκούλες, κυματάκια, λουλούδια και συννεφάκια, και λοιπούς ...έρωτες) - για το 'γραφείο' ή για το μπλογκ σας ;)

~ Σελιδοποίησα την Μετα-ποίηση Μετ'αμφιέσεων - σαν 'κανονικό' βιβλιαράκι, συν σχεδιάκια :) Στο μπλογκ όπου είναι αναρτημένη - τα βιβλία μου - ελπίζω σύντομα να 'ανεβάσω' και "το ανοίκειον κέλυφος", πριν το σελιδοποιήσω κι αυτό.

~ Επίσης, τρία από τα ωραιότερα 'τραγούδια' τού κόσμου! - E Lucevan le Stelle, Nessun Dorma και Torna a Surriento σε ένα αρχείο


~ Τέλος, δύο από τα κλασικά αριστουργήματα της Τέχνης της Τερψιχόρης:
Fonteyn & Nureyev και Bolshoi (και τα δύο, από την "Λίμνη των Κύκνων")

~ Σας χαρίζω και μία εκπομπή - 'στην καρδιά τού χειμώνα καλοκαίρι' - (το απόσπασμα ακούγεται μόνο για σήμερα στο podcast (!!!)* - σε λίγες μέρες, ολόκληρη μαζί με τα τραγούδια, θα 'αποθηκευτεί' όπως οι άλλες στην δεξιά στήλη)

(!!!)* Μέσα σ' όλα, να κι η Λόλα! (άσχετο):
Το podcast όμως, αποχαιρέτα το για 'πάντα'! Κλείνει, μας τελείωσε - finito la musica!
Μας είχε ειδοποιήσει ('ξερά' - είναι η αλήθεια - χωρίς αιτιολογικό) εδώ κι ένα μήνα περίπου - οπότε είχα εξαπολύσει ...κυνηγητό για ένα ωραίο και εύχρηστο γκατζετάκι σχετικό.
Δεν μπορώ να πω ότι έχω μείνει ικανοποιημένη με κάποιο απ' αυτά... Θα κάνω δοκιμές - προς το παρόν, τραγούδια αγαπημένα ακούτε στην 'δισκοθήκη' που εγκαταστάθηκε στο τέλος τής σελίδας: μόνο που χρειάζεται να πατήσετε εσείς το play.

Να είστε καλά, να περνάτε όμορφα! ~ σας αγαπώ και σας φιλώ ~ θα μου λείψετε :)

20 comments:

Roadartist said...

Ε Νανά που πας;;
:)
Να είσαι καλά, θα μας λείψεις!
Κρίμα πάντως..
Ευχαριστούμε πολύ!

onlysand said...

Καλή σου μέρα, ΧΑΜΙΝΑΚΙ! :)

Να, λοιπόν, η ευκαιρία - αφού με ...πρόλαβες:

πάνω από 200 ποιήματα έχουν μαζευτεί και περιμένουν ξεσκαρτάρισμα και ταξινόμηση˙
άλλα τόσα πεζά-πεζούλια συνωθούνται για να ...καταγγείλουν την τεμπελιά μου – να τακτοποιηθούν κι αυτά σε μια ...θέση της ανθρωπιάς. (Δεν βαριέσαι, παντού τα πάντα! ;)
Α! και χώρια οι 1000 περίπου κασέτες συν το ...’προπολεμικό’ χαρτοπέλαγος!...

όχι, πέρα απ’ τα αστεία, η κατάσταση έχει γίνει αφόρητη – δεν πάει άλλο, πρέπει να στρωθώ.

Σας ευχαριστώ όλους για τα γράμματά σας, συγνώμη που δεν μπορώ να απαντήσω στον καθένα χωριστά...
Σας έχω όλους μέσα στο νου και στην ψυχή μου, να είστε πάντα καλά! :)

voul-voul said...

Νανά μου,
από τη μια χαίρομαι γιατί όπως... υποψιάζομαι μας ετοιμάζεις κάτι πολύ όμορφο

αλλά από την άλλη, λυπάμαι πάρα πολύ που θα σε "χάσουμε", και ποιος ξέρει για πόσο χρόνο...

σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα τα δώρα, και τα σημερινά και όσα μας χαρίζεις τόσα χρόνια !

και προπαντός, επειδή ακούω πάλι τη φωνή σου :)

πολλούς εγκάρδιους χαιρετισμούς στους φίλους της "Άμμου" και του "Κήπου"
σε συνταξιδιώτες και περαστικούς, όπως λες κι εσύ, Νανά

από αύριο ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

meril said...

Δεν θα μας λείψεις απλά Νανά
Θα λείψεις γενικότερα
η φωνή σου θα λείψει
Ότι καταλαβαίνω ούτε λόγος
αλλά
δεν μπορώ να μην πω πως λυπάμαι

Να σαι καλά ό,τι κι αν κάνεις
όπου κι αν είσαι

onlysand said...

κι εγώ, ακριβώς έτσι, VOUL-VOUL ;)

απ' τη μια χαίρομαι που θα (πρέπει να) απαλλαγώ από τις εκκρεμμότητες

απ' την άλλη λυπάμαι που σας αποχωρίζομαι...

ΕΔΩ θα είμαι όμως!
μόνο, με λιγότερα λόγια - φωτος κ.λπ. για ...ξεκούραση ;)

κι εγώ σ' ευχαριστώ, για την πολύχρονη παρέα! :)

onlysand said...

Καλή μου ΜΕΡΛΙΝ :)

δεν βαριέσαι, δεν θα χαθεί ο κόσμος αν λείψει η 'φωνή' μου - ένας απειροελάχιστος κόκκος είμαι, που έχω την τύχη όμως να συναντώ ανθρώπους σαν εσένα και τους εκλεκτούς φίλους 'συνταξιδιώτες'

να είσαι καλά κι εσύ - πάντα και παντοιτρόπως ...μελωδική!

πολλά φιλιά

και, από αύριο, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους σας! :)

ερμία said...

δεν σ΄"αποχαιρετώ" φυσικά..
καταλαβαίνω γιατί τα ίδια πέρασα πέρσι-αν και όχι για έναν τόσο όμορφο λόγο όπως είναι η ποίησή σου.
μόνο να έρχεσαι όποτε μπορείς..
με αγάπη
:-)

ellinida said...

Hey σαν ωραίο ταξίδι μου φαίνεται αυτό. Να έχεις θάλασσα γαλήνια και τον άνεμο πρίμα. :))

eraser said...

ΕΕΕ!!! ΝΑΝΑ, γιατί μας αφήνεις;;;

αυτό είναι μια ΟΧΙ ευχάριστη έκπληξη

τι κάνεις δηλαδή έτσι στην ψύχρα;...

πάντως όσα ξεσκαρτάρεις, μην τα πετάξεις! θα σου γράψω το μέιλ μου για να μου τα στείλεις!

Για καλό μήνα και καλή βδομάδα ήρθα, και μου έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι!...

Να σ' ακούμε, έτσι;!...

Ελενη Νανοπουλου said...

"Απ’ τη μεριά των υακίνθων
κοιμούνται τα χαμόγελα
κατά το άλλο μυρώνι τ’ αναπάντεχο
ξεμυτίζοντας
σαν πούπουλο τα χέρια με την τέχνη
μια πηγή εκροή ολόγυρα..."


Να είσαι Πάντα Καλά όπου!

την αγάπη μου
Ελ

markos A said...

είμαι σίγουρος πως η πορεία θα είναι αιθρία και φωτεινή

μια και δεν είμαι ποιητής ο ίδιος, σου χαρίζω το γνωστό τετράστιχο του Εμπειρίκου να σε συνοδεύει στις εμπνεύσεις σου:

"Είναι τα βλέφαρά μου διάφανες αυλαίες
Όταν τα ανοίγω βλέπω εμπρός μου ό,τι κι’ αν τύχει
Όταν τα κλείνω βλέπω εμπρός μου ό,τι ποθώ."

Θα σιωπήσω με υπομονή, ως να φανείς

Χαιρετώ και τους εκλεκτούς συνταξιδιώτες
Καλό μήνα σε όλους σας!

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ μου Χρωματιστή :)

Θυμάμαι που μας είχες λείψει (και μελαγχολώ)

μα πόσα άστρα ζωγραφίζεις μ’ εκείνο το "...όποτε μπορείς"! :)

Αγάπη και φιλιά χαμόγελα

onlysand said...

ΕΛΛΗΝΙΔΑ! :)

ξένοιαστα πάντα να αρμενίζεις
ό,τι αγαπά η ζωή να σου τα δίνει
και δυνατά να γίνονται όλα τα επιθυμητά σου

φιλιά πολλά κι ευχαριστώ! (για εδώ και ...’αλλού’!...;)

onlysand said...

ψύχρα, ERASER ;)

καλά το λες – για πολύ λίγο μας επισκέφθηκε η ...Αλκυόνη ;)

εδώ θα είμαι πάντως, μην ανησυχείς

όσο για τα ...ξεσκαρταρισμένα, χαχα πολλές σακούλες σκουπιδιών θα είναι – δεν χωράνε στο ταχ/μείο σου :)))

καλό σου μήνα και εβδομάδα, υγεία και χαρές

onlysand said...

ΕΛΕΝΗ :)

"είδα τη νύχτα ευωδιές να φέρνουνε το πρόσωπό σου
σε όνειρο ανοιξιάτικο
όσο η θάλασσα ξεχνιέται στ’ άσπρα
κι ένα ματσάκι από λουλούδια του φεγγαριού
στο κατώφλι σου..."

αγάπη ανταποστέλλω και σφιχτή αγκαλιά

onlysand said...

ΜΑΡΚΟ Α

σ’ ευχαριστώ πολύ κι εσένα

Για την πολύτιμη σιωπή, με Εμπειρίκο πάλι, σου απαντώ :

"Η σιωπή λικνίζεται στην αμμουδιά. Τα πόδια της πατούν στην κυανή, στην άνευ έρματος ακρογιαλιά θαλάσσης που καθεύδει.
Τα βήματά μου αντηχούν
στη βελουδένια στρώσι
της σκιάς μου."

Maria R. said...

Νανά μου
μην λείψεις πολύ γιατί θα ξεθωριάσει το χρώμα στις οθόνες χωρίς τα μαγικά σου δάκτυλα.

εύχομαι να επιστρέψεις σύντομα :)

fyllo said...

Νανά μου!

λυπάμαι πάρα πολύ που θα "χαθούμε", μου φαίνεται ερημιά...

μετά σκέφτομαι πως κάτι όμορφο μας ετοιμάζεις, φαντάζομαι κιόλας τη χαρά μου, αγγίζοντας και μόνο το... φρεσκοτυπωμένο βιβλίο σου :)
πες μου πως δεν είναι ψέμα!...

Νανά, πώς μπορώ να αντιγράψω έστω το απόσπασμα της εκπομπής σου;

εύχομαι μια ωραία ηλιόλουστη εβδομάδα σε όλους τους εκλεκτούς φίλους και τις ευαίσθητες φίλες :)

onlysand said...

Γεια σου, ΜΑΡΙΑ μου, δυνατή και εύοσμη

ποια μαγικά; - χαρά στις ανθισμένες ...κατηφόρες!...

οκ, θα φροντίσω να μη λείψω πολύ... Κι εμένα δεν μ' αρέσει ;)

φιλιά ζεστά

onlysand said...

Αχ, FYLLαράκι αισθαντικό

κοίτα εσύ να μένεις καταπράσινα αειθαλές

άσε, σκέτη χαμαλοδουλειά - να τυπώνεις και να σκίζεις χαρτιά...

να μη σε μπερδεύω τώρα με τα πολύπλοκα - στείλε μου το μέιλ σου να σου στείλω την εκπομπή

Καλή εβδομάδα - σε σένα και σε όλους τους υπομονετικούς φίλους! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...