Friday, February 19, 2010

...το νεράκι, ψίθυρος (και μια εκπομπή)

"Τα νέα μου ίδια με τα παλιά"... Μόνο ο χρόνος τρέχει. (Ή, έτσι μου φαίνεται;!;)
Σε εννέα μέρες τελειώνει ο Φλεβάρης... Αυτό είναι καλό (για να 'ρθει επιτέλους να μας ανοίξει η άνοιξηηη!...), αλλά και 'κακό' για μένα, που δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτα όσον αφορά στην (περιβόητη) 'τακτοποίηση' των γραφτών μου - σημειωτόν, σημειωτέον...

Θα μου πεις, σε τέτοιους 'οδυνηρούς' καιρούς, ποιος έχει όρεξη για... - οτιδήποτε!
Συννεφένια τα μαντάτα, φυλλαράκια μου - ούτε ο παρηγορητικός ήλιος φαίνεται να μας ζεσταίνει, κι ούτε ...εκπλήξεις έχουμε να περιμένουμε: ξέρουμε τι μας περιμένει ;(
Βαθιά ανάσα μόνο (όσο ακόμα μας την επιτρέπουν), για ν' αντέξουμε το μακροβούτι.

~~~ Να μια ευχάριστη πινελιά στο γκρίζο τοπίο: το κολλάζ πολύ πριν από το ...Photoshop!
(Oι δύο φωτο τής σημερινής ανάρτησης είναι απ' αυτή την έκθεση του Met: Playing with Pictures: νερομπογιά, μελάνι και silver prints) ~~~

Τα νεώτερα από το μέτωπο της (δικής μου) ...αναβλητικότητας έχουν ως εξής:

Κατάφερα(!) να μοντάρω την εκπομπή που σας υποσχέθηκα: από το δίωρο δεν έβγαλα ούτε μια ωρίτσα, (δεν είναι και για ...χόρταση!... ;)
(και τραγούδια και κουβέντα με τους ακροατές: ψυχ-αγωγικοί και ...διασκεδαστικοί διάλογοι)

Επίσης, 'ανέβασα' το επόμενο βιβλίο μου στα 'ποιήματα': το ανοίκειον κέλυφος

Τέλος - κατόπιν επιμονής (και 'κατασκευής') του Return ;) - για τους ...τελειοθήρες, η ΜεταΠοίηση ΜετΑμφιέσεων και σε pdf

Εκ βαθέων σάς ευχαριστώ για τα ευγενικά και τρυφερά e-mail σας - μόνο, σας παρακαλώ, δώστε μου (τι άλλο;!) λίγο χρόνο: θα προσπαθήσω να ...ανταποκριθώ! :)
Προς το παρόν, σας χαρίζω ένα πα νέ μορ φο ταξίδι - και

μέχρι νεωτέρας (επι- απο-στολής), υπογράφω

21 comments:

Roadartist said...

Δύσκολοι καιροί δε λες τίποτα .. Κατεβάζω τα καλούδια σου..
Πολλές καλημέρες, φιλιά πολλά!!!!

eraser said...

Νανά ! σαν τα χιόνια!.. :)

εδώ στο γραφείο, όσο περιμέναμε μέρα τη μέρα να δούμε τα καινούρια ίχνη σου στην "Άμμο", φτιάχναμε ωραίες ιστορίες για σένα και τα ταξίδια σου

τώρα με μια φωνή, σου λέμε:
ευχαριστούμε για το βιβλίο και για την εκπομπή
αλλά μας λείπουν τα ποιήματά σου! Δώσε μας ένα, έστω κι από τα "πεταμένα"!

Καλό σ/κ σε όλους τους συνταξιδιώτες! "Σαρακοστή" ειναι, θα περάσει! ;)

Υ/Γ Νανα, μη μας ξεχνάς !!!

voul-voul said...

Νανά μου, ερχόμουν σήμερα με το προαίσθημα ότι θα σε "βρω" οπωσδήποτε στην "Άμμο" μας, και δεν έπεσα έξω :)

Επειδή έχω τα βιβλία σου, αυτό που με συγκινεί τώρα περισσότερο, είναι ότι θα ξανακούσω τη φωνή σου!
Όλο το Σ/Κ θα περάσω παρέα με την εκπομπή σου!

Μου έφτιαξες τη διάθεση και σ' ευχαριστώ!

Καλό Σ/Κ σε όλους τους εκλεκτούς φίλους της "Άμμου" και του "Κήπου" μας
εγώ πηγαίνω και στον "Φλοίσβο" :)

Roadartist said...

Πρώτη φορά άκουσα εκπομπή σου (αυτή που ανέβασες).. Κάνεις και τώρα κάπου ράδιο (ρωτώ η άσχετη για να συντονιστώ εννοείται!) Σε φιλώ!!!!

onlysand said...

ΧΑΜΙΝΑΚΙ μου γλυκό

ΟΔΥΝΗΡΑ δύσκολοι καιροί, άστα...

η ουσία όμως βρίσκεται εντός μας, και πρέπει να αντλούμε δύναμη από τον ΜΕΣΑ πλούτο για να αντεπεξέλθουμε ;)

όχι, πουλάκι ταξιδιάρικο - εδώ και σχεδόν 3 χρόνια δεν κάνω πια ραδιόφωνο... ΔΥΣΤΥΧΩΣ

πολλά πολλά φιλιά σού στέλνω - κι έχεις ανεβάσει άλλο ένα υπέροχο ποστ (θέλω χρόνο για μελέτη! ;)

onlysand said...

Καλώσ' τα τα παιδιά τα αξιαγάπητα! (είδες* πώς σε ...καλοπιάνω;...;)

*ERASER

όχι παράπονα, plsss!... - ό,τι μπορούμε κάνουμε (η αλήθεια είναι, ότι η προσπάθεια ποικίλει ανάλογα με την διάθεση...) - εδώ είμαστε, πάντως!

Φιλιά και χαιρετίσματα στους συναδέλφους σου κι ας μην ...'εμφανίζονται'! ;Ρ

ναι, η Σαρακοστή θα περάσει - το ...τούνελ δεν ξέρω πού θα μας βγάλει... \

τεσπα... ας ΑΙΣΙΟΔΟΞΗΣΟΥΜΕ!

Υ/γ. 'Ποτέ δεν σας ξεχνώωω...' (τραγουδάω τώρα, έτσι;!...;)

onlysand said...

VOUL-VOUL

καλή ξεκούραση, κοπελίτσα ευαίσθητη :)

ε, όχι και ...ΟΛΟ το Σ/Κ με την εκπομπή!... 50 λεπτάκια είναι - σίγουρα θα βρεις κάτι πιο ευχάριστο και χρήσιμο για τις άλλες ...47 (και κάτι) ώρες!... ;)

σ' ευχαριστώ και για τα τρυφερά σου μέιλ! όλους τους σκέφτεσαι εσύ;!... (μην αγωνιάς για μένα)

πολλά φιλιά και σε σένα


Όμορφο και αρμονικό Σ/Κ να περάσετε όλοι - και, γενικά, καλή ΔΥΝΑΜΗ! :)

Roadartist said...

Έτσι ακριβώς Νανά μου.. από μέσα μας και από τους αληθινά κοντινούς μας ανθρώπους.. Οι καιροί δύσκολοι, και σε τέτοιους καιρούς αποκαλύπτονται και χαρακτήρες.. Να περάσεις όποτε θελήσεις/μπορέσεις από το blog, χαίρομαι όποτε σε 'βλέπω'. Φιλάκια καληνύχτα!

onlysand said...

πες το ψέμματα, ΧΑΜΙΝΑΚΙ μου!...

σίγουρα αποκαλύπτονται χαρακτήρες - είναι όπως το ...μεθύσι!... ;)

και βέβαια "και από τους αληθινά κοντινούς μας ανθρώπους" - κακώς το παρέλειψα, πρωταρχικό!

Να έχεις μια όμορφη νύχτα κι ένα ξεκούραστο Σ/Κ - αυτό το διήμερο, θα 'έρθω' να διαβάσω! :)

ερμία said...

καλημερούδια!!
μόλις τέλειωσα την ακρόαση με τον καφέ μου παρέα και να μιά φλασ-ιά..
το ίδιο διάστημα με σένα έκανε ραδιόφωνο μιά φίλη αγαπημένη (δεν βρισκόμαστε συχνά αλλά είναι πάντα στη καρδιά και το μυαλό μου),η Σίσση Κ. και πρέπει να σταματήσατε κι οι δυό σας κάτω απο τις ίδιες συγκυρίες που με έκαναν να μην ξανακούσω φλας.Θα πρέπει να γνωρίζεστε,οπότε θα ξαναπώ και θα βεβαιωθώ οτι ο ..κόσμος είναι πολύ μικρός για ..συγγενικούς ανθρώπους :-))
αγάπη και φιλιά

υ.γ. το ..ρημάδι ούτε εγώ το έχω κόψει και χωρίς ταμπακέρα,αντίθετα, κάνω ..αντίσταση καπνίζοντας!

onlysand said...

ΕΡΜΙΑ! :)))

..."ίδιες συγκυρίες"... προφανώς

ναι, ο κόσμος είναι μικρός για τους 'συγγενείς'* - ίσως επειδή είμαστε λίγοι; (αριθμητικά και μόνο!;)

υ/γ. μου έφτιαξες το κέφι, Χρωματιστή, με την παρηγορητική αλληλεγγύη σου - ακόμα γελάω Καπνίζοντας! :)))

σφιχτή αγκαλιά και πολλά φιλιά
αγαπημένη μου *εξαδέλφη

υ/γ.2 θέλω 2-3 ώρες για να μελετήσω τα δοκίμιά σου

eraser said...

"Μικρή μου ρίζα όνειρο
μακριά από θυμιάματα κοινόχρηστων ελπίδων" !

έτσι θα μας ξεγελάς τώρα; με "σταγόνες" της ποίησής σου μόνο;;;

θα περιμένουμε... ;(

έχεις πολλά χαιρετίσματα και ευχές από τα παιδιά εδώ στο γραφείο

και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους τους... "υπομονετικούς" συνταξιδιώτες ;)

Α, το ταξίδι με τον Υπερσιβηρικό, απόλαυση επίσης!
έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου να το κάνω κάποια στιγμή στ' αλήθεια!!!

markos A said...

Μόλις ήρθα από τον "Κήπο", κι εδώ "άλλες" ευωδιές εξαίσιες

Νανά, συμφωνώ απόλυτα με τον Eraser:

Μόνο σταγόνες της μαγικής ποίησής σου; Γιατί μας υποβάλλεις σ' αυτό το... στερητικό μαρτύριο της σταγόνας;

Θέλω όμως να σε ευχαριστήσω για την Όαση που μας προσφέρεις (όποτε ευκαιρείς, εντάξει)

και να ευχηθώ σε σένα και σε όλους τους φίλους συνταξιδιώτες καλό μήνα με τις ωραιότερες προοπτικές

onlysand said...

ERASER !

να πας με τον Υπερσιβηρικό, ναι, ναι, να πας ! (θα λείψεις πολύ,ε;!)

ε, όταν γυρίσεις με το καλό, σίγουρα θα έχω ανεβάσει κάποιο ...ολόκληρο 'ποίημα' ;Ρ

(η ελπίδα είναι το χειρότερο ναρκωτικό - γι' αυτό σου την ...στερώ!;)

Καλό μήνα σε σένα και στα παιδιά του γραφείου! :)))

onlysand said...

MARKOS A

α, δεν το περίμενα!...
να κολλήσεις κι εσύ ...eraser ;Ρ
και να με χαρακτηρίζεις ...κινέζο βασανιστή! ;00
(λαμβάνω αρκετά ...εκβιαστικά μέιλς - τόσο που μπορεί να ...υποκύψω! δεν θέλω και πολύ, εδώ που τα λέμε: έτσι κι αλλιώς, από 'τακτοποίηση' ...τζίφος... ;)

κρατώ καλύτερα αυτό :

"καλό μήνα με τις ωραιότερες προοπτικές"

και αντεύχομαι ολοψύχως! :)

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! (υπομονετικούς και μη... ;)

voul-voul said...

Νανά μου

ό,τι κι αν μας χαρίζεις, είναι Ποίηση
(όχι πως δεν... νοσταλγούμε τα θαυμάσια ποιήματά σου... ;)

Ανήκω όμως κι εγώ στους υπομονετικούς φίλους.
Αλλά ελπίζω το μότο του Μπέκετ "Δεν μπορώ να συνεχίσω. Θα συνεχίσω" να μην ισχύει για σένα! ;)
Υ/Γ. έβαλα το "Μαρτάκι" στην ανηψούλα μου :)

voul-voul said...

Με συγχωρείς για την κατάχρηση, Νανά

Ξέχασα να ευχηθώ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Σε όλους σας, ολάνθιστες ευωδιές και φωτεινές μέρες! :)

onlysand said...

Καλό μήνα, VOUL-VOULίτσα :)

είθε, είθε... Γιατί σήμερα ήρθε ο Όλι Ρεν και Όλοι Κλαιν...

υ/γ. Γιατί μόνο στην ανηψούλα το ...μαρτάκι;...!


Ευχαριστώ όλους σας για την ΥΠΟΜΟΝΗ ! ;)

markos A said...

Αγαπητή Νανά

αυτό που θέλω να πω και για το σημερινό σου ποίημα, είναι πως περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία το επόμενο βιβλίο σου.
Εκπληκτικό άνοιγμα οριζόντων!

Επίτρεψέ μου μόνο μία "παρατήρηση" για την παρουσίαση: Νομίζω πως είναι κρίμα να το "στριμώχνεις" σε μορφή πεζού. Αισθάνομαι πως δεν μπορεί να ανασάνει, αυτό χρειάζεται "άπλα"!

Καλό Σ/Κ σε όλους τους φίλους συνταξιδιώτες

eraser said...

Καλημέρα Νανά !

το ποίημα είναι πραγματικά έξοχο!
δεν χορταίνουμε να το διαβάζουμε!

να προσθέσουμε κι εμείς, ότι νομίζουμε πως έχει δίκιο ο Μάρκος: έπρεπε να το αφήσεις "ελεύθερο" να αναπνέει ;)

την αγάπη μας σε όλους τους φίλους!

(έρχεται ο προϊστάμενοςςς)

onlysand said...

MARKOS A & ERASER !

χίλια συγνώμη, παιδιά, που άργησα να σας απαντήσω...

είμαι κυριολεκτικά πνιγμένη στο 'χαρτο'πέλαγος - και, μέχρι στιγμής, χωρίς ...αποτέλεσμα...

ναι, έχετε δίκιο, 'στριμωγμένο' είναι το κακόμοιρο...
αλλά δεν προλαβαίνω να το 'απλώσω'

σε λίγο, ένα καταπληκτικό τραγούδι! σας το χαρίζω, με την αγάπη μου - ελπίζω να σας αρέσει :)

να είστε καλά και σας ευχαριστώ πολύ!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...