Sunday, January 9, 2011

σημειΟμματα

Με τούτα και μ' εκείνα
τα γκρίζα και τα φίνα
πέρασαν κι οι φετινές 'γιορτές'...

Ελπίζω να περάσατε όμορφα και ζεστά, με τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν, αλλά και μην ξεχνώντας όσους έχουν κάθε μέρα την ανάγκη μας !
Σας ευχαριστώ όλες και όλους για τις θερμές, τρυφερές και συγκινητικές ευχές σας!
Και πάλι ζητώ συγνώμη, που δεν είχα τον χρόνο να απαντήσω ξεχωριστά στον καθένα ;(
(Εκτάκτως, σ' αυτό το πρώτο της χρονιάς ποστ, ανοίγουν και τα σχόλια! :)

Κι εγώ, ήσυχα πέρασα (έτσι κι αλλιώς, βαριέμαι τα ξέφρενα καταναλωτικά πανηγύρια), διασκεδάσαμε, κουβεντιάσαμε και γελάσαμε με φίλους και συγγενείς, πήρα 2-3 κιλά, αλλά πήρα και μία μικρή χαρά και σκέφτηκα να την μοιραστώ μαζί σας:
κυκλοφόρησε το καινούργιο μου βιβλίο :)

Κεντρική διάθεση: εκδόσεις Δωδώνη, Ανδρ. Μεταξά 28, Εξάρχεια
τηλ. 2103825485 (και για παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα)
Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Κρήτη και σε όλες τις πόλεις μας

Εννοείται πως δεν είστε υποχρεωμένοι να το αγοράσετε ~ μια γνωστοποίηση είναι ~ ούτε να έρθετε σε καμία παρουσίαση και άλλες εκ-δηλώσεις. Απ’ όποιον το διαβάσει, όμως, η κριτική δεν είναι μόνο ευπρόσδεκτη αλλά και πολύτιμη για μένα.

25 comments:

Γεωργία said...

το περιεχόμενο δεν το γνωρίζω ακόμη αλλά το εξώφυλλο είναι όχι μόνο υπέροχο, πιστεύω πλησιάζει το τέλειο.
πολύ όμορφο , πολύ ....

voul-voul said...

Νανά μου !!!

τι ευχάριστη έκπληξη είναι αυτή;
ΔΙΠΛΗ κιόλας!
μας άνοιξες τα σχόλια, και μ' ένα τόσο χαρμόσυνο γεγονός, ανεπανάληπτο εδώ και 3 χρόνια !!!

φτωχά είναι τα λόγια μου να εκφραστώ τώρα, είμαι τόσο συγκινημένη!...
αύριο, αμέσως αν ήταν δυνατόν, στο βιβλιοπωλείο!

μια ολάνθιστη αγκαλιά σου στέλνω, να ξέρεις ότι στιγμή δεν φεύγεις απ' το μυαλό μου!

Καλή χρονιά και στην Γεωργία, και σε όλους τους παλιούς φίλους που μπορεί να περνούν ακόμα απ' την "άμμο"!
Νανά μου, πολλά φιλιά!!!

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΞΕΝΟΣ said...

Η χαρά σου και δική μου, Νανά!
Άλλο ένα παιδευτικό φορτίο έφυγε απ΄τους ώμους σου κι αρχίζει η έγνοια του ταξιδιού!
Να ΄ναι, να ΄σαι ήρεμη!

την αγάπη μου
Ξένος

ΜΑΡΙΑ Ρ. said...

Κριτική δεν κάμω ποτέ. Όμως μια παρουσίαση από τις Πολιορκίες θα γίνει σίγουρα (με τις ευλογίες σου πάντα :))

Καλοτάξιδο, Νανά μου :)

markos A said...

Αγαπητή Νανά, σπάνια έκπληξη!!!

ήθελα πρώτα να πάρω το βιβλίο και μετά να γράψω, αλλά αληθινά πήρα μεγάλη χαρά σήμερα!
Πάντα παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου, που μας δίνουν μια ανάσα στην ισοπεδωμένη πια καθημερινότητα...

ελπίζω ότι έλαβες και την δική μου κάρτα τα Χριστούγεννα
σου εύχομαι και από εδώ τα καλύτερα για το Νέο Χρόνο, όπως και σε όλους τους παλιούς και τους καινούριους φίλους!
και καλή μας εβδομάδα

Anonymous said...

Καλοτάξιδο και από εδώ Νανά! Ειλικρινά, το χάρηκα πολύ αυτό!

Καλή χρονιά!
vel...

onlysand said...

Γεωργία & Voul-Voul καλή χρονιά κι από εδώ! :)

Χαίρομαι ιδιαίτερα για το εξώφυλλο και την ‘προοπτική’ του (θάλασσα ως μέσα στο σπίτι!... ;)
Απ’ τις παλιές ως τις καινούργιες αγκαλιές, σφιχτά φιλιά νοσταλγικά και στις δυο σας !

onlysand said...

ΣΩΚΡΑΤΗ μου... κάτι απ' την τρυφερότητά σου έχω ‘σημαία’, φαίνεται, και καμία... ταραχή για το ταξίδι :)

"έφυγε το φορτίο", ακριβώς όπως το λες: δεν είναι πια δικό μου !

κι εγώ πάντα σ’ αγαπάω

onlysand said...

ΜΑΡΑΚΙ Ρ.
Χωρίς να με... πολιορκήσεις, στα χέρια σου τ’ αφήνω με εμπιστοσύνη :)
Τι κρίμα μόνο, που δεν μπορώ να σ’ ακούσω ~ καθόλου ‘προσήκουσες’ οι συνθήκες το βραδάκι για web radio (δεν μπορώ να το συνηθίσω ακόμη... ;) ~ θα μου στείλεις ΜΡθράκι;;;

onlysand said...

Και την δική σου κάρτα έλαβα, ΜΑΡΚΟ
(απολογούμαι στο ποστ, ξέρω: δεν είναι αρκετό...)

Και πολύ σ’ ευχαριστώ κι εσένα για τα ευγενικά σου αισθήματα
και για τα καλά σου λόγια :)

onlysand said...

VELLL !!! (κι άλλη συγκίνηση :)
Ποτέ δεν σε ξεχνώ ~ αποδείξεις :
1. θυμάμαι ότι σου χρωστώ 2 βιβλία ~ ανάθεμα την αλλεργία μου στο ταχ/μείο... (μόλις πάρω σκάνερ, θα σου ‘δείξω’ τις αφιερώσεις!!!)
2. τις προάλλες ‘σκόνταψα’ σ’ ένα παλιό στην πρώτη ‘άμμο’ συν-εργατικό μας ~ θυμάσαι; ;)

Αστεράκια φωτεινά στην καλή χρονιά σου και σε όλους τους φίλους :)

meril said...

Ευχές κι από δω για σένα και για το βιβλίο σου
Ήτανε στ' αλήθεια μια παρήγορη είδηση
μέσα στα όσα μας καταθλίβουν...

Καλές πλεύσεις εύχομαι

eraser said...

Αααααα !!! ακριβοθώρητη ΝΑΝΑ!!!

Ως τώρα, αυτή είναι Η έκπληξη της χρονιάς:)))
Καλή επιτυχία στο βιβλίο σου, είναι σίγουρη!!!

εύχομαι να διαρκέσει αυτό! Ν’ αφήνεις ανοιχτά τα σχόλια σε όλα τα ποστ σου, όπως ΠΑΛΙΑ! Έχεις και τα χαιρετίσματα και τις ευχές απ’ όλα τα παιδιά του γραφείου! :)
Μας έχεις λείψει, βρε Νανά, πώς να στο πούμε πια;...!!!
Καλή χρονιά με Υγεία και υπομονή, σε όλους τους φίλους που σε ξαναβρήκαν. να είστε όλοι καλα!

Anonymous said...

Νανά :) Μου φτάνει που με θυμάσαι... δε χρειάζεται να σκανάρεις τίποτα! Σε πιστεύω :)

Mε αγάπη,
vel...

ΥΓ1. Δηλ να το πάρω απόφαση πως δε θα πας στο ταχυδρομείο; ΄
ΥΓ2. Αν τον ξαναδείς δώσε του χαιρετίσματα
ΥΓ3. Ωραίες εποχές... πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό αφότου έκλεισα τις ...πόρτες, ένοιωσα να μου λείπουν

onlysand said...

ΜΕΡΛΙΝ, 'ήσυχη' και αισθαντική γραφίδα, σ' έχω στην καρδιά μου!

κι εσένα, με νοσταλγία σ' ευχαριστώ - όλα τα θυμάμαι :)

onlysand said...

ERASER ! :)))

κι εγώ χαίρομαι που σε ξανα'βλέπω' - χαιρετίσματα να δώσεις κι από μένα στα "παιδιά του γραφείου" !

σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, Καλή Χρονιά σε όλους σας :)

onlysand said...

VELάκι... ;)

υ/γ.1 ......... ;(((

υ/γ.2 για να του δώσεις τα χαιρετίσματα... αυτοπροσώπως, να:
και άλλα φεγγάρια

υ/γ.3 μμμ... είναι άσβεστες αυτές οι μνήμες από την εποχή της αθωότητας (του διαδικτύου) - λίγο 'ξύσιμο' της επιφάνειας, και αναδύονται "βασανιστικές"... ;)
Αν έπαιρνε κάποιος την πρωτοβουλία για έναν κοινό (ιστο)τοπο, με χαρά θ' ακολουθούσα ! :)

Anonymous said...

Αν ένας ιστότοπος κατάφερνε να με βγάλει από τη σιωπή μου, με χαρά κι εγώ τώρα θα τον ακολουθούσα! Το θέμα είναι τα "μετά"... Κι αυτά είναι στάδια λίγο πολύ μες στη φθορά γνωστά...

vel...

Anonymous said...

Βρε, Νανά! Πεθύμησα τους αυτόματους σχεδιασμούς μας! Τα "άλλα φεγγάρια" τα είχα πραγματικά ξεχάσει... Και δεν πάει καιρός πολύς ούτε καν από το ποστ το δικό σου!

vel...

onlysand said...

αμ εγώ, Velάκι μου;!...

ξεχασμένα τα είχα, σβησμένα απ' τον χάρτη! κι αυτά ήρθαν, από μόνα τους, και - θαυμαστά, καθόλου 'σκονισμένα' - ήθελαν μόνο ένα άρωμα να χαρίσουν...
Γι' αυτό, διπλή συγκίνηση κι όταν σε 'είδα' εδώ... :)))
σκέφτηκα, τιμής ένεκεν για την... ανιδιοτέλειά τους, να τα αναρτήσω "εκεί", με tag μόνο σε σένα ;)

τεσπα... μα, η φθορά συμβαίνει κάθε δευτερόλεπτο - και χωρίς εμάς! Εμείς, δε, είμαστε... σοφότεροι μετά από 4-5 χρόνια, ε;

Anonymous said...

Πότε πέρασαν κιόλας τόσα χρόνια;;;

!

ΥΓ. Αν βρεις κι άλλα "σβησμένα" πες μου να τα θυμάμαι κι εγώ :) Πολύ τα χαίρομαι!

vel...

fyllo said...

Νανά μου αγαπημένη!!!

δεν εχω λόγια να σε ευχαριστήσω γι' αυτό το βιβλίο, που επιτέλους κρατάω στα χέρια μου :)
σήμερα το πήρα τελικά, πρωί πρωί με σκασιαρχείο απ' τη δουλειά (στην Ηλιούπολη δεν το βρήκα... μου είπαν να το παραγγείλω και ότι θα ερχόταν σε 2 μέρες)

έχω φτάσει κιόλας στη σελίδα 24, δεν είχα καμία αμφιβολία ότι η γραφή σου είναι μαγική! είναι βιβλίο που διαβάζεται δύο και τρεις και εκατό φορές!!!

συγκινήθηκα που είδα και τους παλιούς φίλους εδώ... χάθηκες από τα σχόλια, κι εγώ παρακολουθώ όλες τις αναρτήσεις σου

(θα έλαβες και την e-κάρτα μου, έτσι;) καλή Χρονιά σε όλους όλους τους φίλους, κουράγιο και υπομονή

πολλά φιλιά, και πάλι άπειρα ευχαριστώ :)))

onlysand said...

VELάκι :)

δεν βρήκα τον χρόνο ~ θα σε 'βρω' και σε άλλα... κιτάπια ~ θα έχεις "να χαρείς πολύ" ! :)

την καλημέρα μου κι από δω, σε όλους τους αγαπητούς συν-ταξιδιώτες :)

onlysand said...

@ FYLLαράκι ! :)

κι εγώ! πολύ χαίρομαι που σε ξανα'βλέπω' :)

σκέψου, αφού υπάρχει πρόβλημα στην Ηλιούπολη,... πόσο πρέπει να περιμένουν όσοι θέλουν να το προμηθευτούν στην 'περιφέρεια'...
(έχω σχετικά μέιλ, γι' αυτό στο λέω...)

ναι, την e-καρτούλα σου την έλαβα, και δεν πρόλαβα ούτε σ' εσένα να απαντήσω, η ασυγχώρητη...

όμως εσύ, εκεί, απτόητη στα... υπερβολικά σου σχόλια ;)))

πολύ σ' ευχαριστώ, ευγενικό παιδί
~ ανταποδίδω την αγάπη σου (έστω και... 'προφορικά')

markos A said...

Αγαπητή Νανά
αν σου πω "συγχαρητήρια" είναι λίγο, θα πρέπει να το ξέρεις!

το... χορταστικό βιβλίο σου διαθέτει έναν σπάνιο συνδυασμό συγκεκριμένου και αφηρημένου λόγου, εικόνων και διανοημάτων.
επίσης, εξαιρετικό εσωτερικό ρυθμό που διατρέχει όλα τα ποιήματα ως μία ενότητα.
με νου και καρδιά, σ' ευχαριστώ για αυτό το γοητευτικό ταξίδι.

Καλό Σ/Κ σε σένα και στους φίλους της "άμμου", να είστε όλοι καλά!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...